close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כל מה שצריך לדעת על משרדי תיווך בקריות

מערכת שורשא ניסן, תשפ26/03/2020

מכירת דירה או רכישת דירה הוא פרויקט אישי לא פשוט ולכן יש להיערך לכך כדי לבצע אותו על הצד הטוב ביותר

תגיות:
משרדי תיווך בקריות
לקוחות רבים אשר מעוניינים למכור את דירתם משתדלים לבצע זאת בעצמם, הם מפרסמים את הדירה למכירה, פוגשים את הלקוחות המעוניינים לרכוש את הדירה שלעיתים הם רבים ולעיתים הם מועטים אך ברוב המקרים אף משא ומתן אינו מבשיל למכירת הנכס.
בשלב זה הם מבינים שהדרך הנכונה למכירת הדירה וגם לחיפוש אחר דירה
גדולה יותר לרכישה, עוברת דרך משרדי תיווך בקריות ויש לכך הרבה מאד סיבות.

במשרדים הללו עובדים אנשי מכירות מיומנים אשר מכירים היטב את כל מה שקשור בנכסים בקריות. הם יודעים אילו שכונות הן המובילות ויש להן דרישה גדולה בגלל סביבת המגורים המתוכננת והמומלצת. הם גם אלו שיוכלו לכוון את בעלי הנכס ולהציב את הסכום אשר אותו יש לדרוש עבור הדירה שלכם תוך לקיחת שוליים, שהם הסכום שאפשר לרדת במחיר עד ההגעה לקו האדום שממנו הלקוחות לא מעוניינים לרדת.

רשימת הלקוחות של משרדי התיווך
למשרדי תיווך בקריות יש רשימת לקוחות פוטנציאלים אשר מעוניינים לרכוש דירות בגדלים מסוימים במיקום ספציפי. כמו לדוגמה, דירה בת ארבעה חדרים בשכונת רקפות בקרית ביאליק. אדם המעוניין לגור באזור זה עקב הקרבה למשפחה או שהוא מעוניין לרכוש דירה להשקעה, ממתין להזדמנות במיקום הספציפי הזה. לכן כשהמתווך מקבל דירה למכירה בשכונה זו, הוא מיד פונה ללקוח הפוטנציאלי ואם יש התאמה מבחינת גודל הדירה והעלות שלה, זו יכולה להיות עסקה מהירה אשר מפתיעה גם את בעל הנכס.
במקרים אחרים, משרד תיווך בקריות מפרסם באתר האינטרנט שלו ובמדיות נוספות את הדירה המסוימת תוך הצגת תמונות שלה ופירוט המידע כמו מיקומה של הדירה, גודלה, כיווני אוויר, מעלית, ממ"ד, דוד שמש וכל מידע אחר אשר ידרבן את הלקוחות הפוטנציאלים להגיע, לסייר בו ולבחון אפשרות של רכישת הנכס.

משא ומתן בין המוכר לקונה
משרד תיווך בקריות מסייע בכל הליך מכירת או קניית הדירה לשני הצדדים. נציג המשרד מקיים משא ומתן הוגן בין הצדדים, כדי להגיע להבנות בנושאים שי שעליהם מחלוקות כמו עלות הנכס למכירה, מועד היציאה מהדירה, אופן חלוקת התשלומים ועוד. הוא עושה כל שניתן כדי להגיע להסכמות אשר יקדמו את התהליכים. אין ספק שבמקרים רבים ללא הליווי המקצועי והמיומן של מנהלי המכירות העסקה לא הייתה מגיעה לכדי ביצוע.

השכרת דירות בקריות
המשרד עוסק גם בהשכרת דירות בקריות, קריית מוצקין, קריית חיים, קריית אתא ועוד. אפשר למצוא דירות בגדלים שונים ובכמה וכמה שכונות, כך שכל שוכר ימצא דירה בגודל הנחוץ לו ובמקום הנוח לו עקב הקרבה לעבודה, ללימודים או למשפחה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה